hehe

anda orang yang ke ;
website tracking statistics

09 March 2011

sickNESS .

da terbukti eyh skrg nyh aku DEMAM !
ouh , pening sane pening sini saja .
takot la . doktor tu kate aku nye peningpening biase je . tpy takkan la da empat hari pening xhilang kot . da la kasi MC sehari je . kedekot pnye doktor .
usyh , sabo jela . tgok la kalo da besar nnty aku jadi seorang DOKTOR ! jgn harap aku nk kasi MC kat anak cucu kau doktor oi ! ghahaha (devil laugh) .
jahat giler aku . argh , ape aku kesah . kecaa je kau doktor . cileks la syie . ibu aku da cuak da aku pening lamelame . so , kalo xbaek jugak . insyaallah ibu aku nk bawak aku jmpe doktor pakar . aku harap aku sehadd . xnk penyakitpenyakit datang kat badan aku . tpy kalo ade gak , aku redha sbab setiap ujian yg hambaNYA terima hambaNYA boleh bertahan dengan ujian itu . insyaallah . aku redha dgn ketentuan ALLAH .


No comments:

Post a Comment