hehe

anda orang yang ke ;
website tracking statistics

01 January 2011

hari yang ceria :)

huuhaa ! okeoke , so many story ma . lagylagy esok da nak kene balek ostel . kene la bergosipgosap dulu . hehe . baekbaek ;

semalam ;
smlam cm biase je . xde pape yg menarik . tpy aku agak nak terMUN la dgn adek aku si iyoi tu . poyo giler . cmni story dye . pagy tu aku nun femili aku jogging kat TITI , lpas tu ktorg mkan dan wt la pape yg patot . lpas kol 10 ktorg gerak butik baju . beli la baju skola adek aku tu . dye pon PENGAWASKOPERASI . poyo je kau iyoi . dye test la bju skola dye tu . badan dye kan kecik . so , ade la saiz . pastu baju purple aku plak ade saiz skola rendah je . pastu si iyoi tu gelakkan aku . kuang garam pnye budak . aiseyh . pastu dye test sluar plak , dye test sluar kat luar je . dgn baek haty auntie butik tu kate " dye slim takpe . bole beli baju , senang beli baju ." argh ! bla la kau iyoi . poyo je . byk juga la potpetpotpet antare aku nun adek aku kat butik tu . tergelak auntie tu . ouh . " bising sgt ke ktorg ?! " ckap dlam haty je la .

harini ;
ary yg amat ceria dan amat penat ouh . jalan jalan mengGUNAkan kaki jer . naek kate pon ikot tmpat je . kaki nak patah , pinggang nak tercabot . berbagaibagai . oke . nak mule story nyh . pagy tady femili aku pegy jogging lambat sket . ktorg plan nk jogging kat T.T.PERDANA . iyoi ckap yg TTP tu bkak kol 8 . ktorg cm xpercaye la . pelikkan , org jogging star pukol 8 ?! amat pelik sekali . dlam kol 7.50 a.m. keluar uma , smpaismpai je ade signboard tules yg TTP bkak kol 6 . mmg kene nyotnyet la adek aku tu dlam kete. haha . padan muke kau . oke , da smpaismpai tu start jogging pukol 8.09 a.m. . pusing satu tasik kat TTP . ouh , amat penat sekali maA . tpy best ouh . lpas abes jog satu tasik , ktorg berenti kat tasik lagy satu yg dkat dgn kafeteria kat tghtgh TTP tu . makan sambel tgk pemandangan air pancut . ceh . bajet la tu . lpas da ngapngapngap ktorg mule jalan balek , kitorg pegi MEMORIAL TUN ABDUL RAZAK . ktorg pegi gune shortcut TTP . xnaek kete pon . kau tau tak , giler penat naek tgge nak pegi MTAR tu . cm naek tangge batu caves . jantung aku pon da jadi "dagdigdug" tu menandakan aku penat , dlam ketika naek tgge tu terserempak la dgn satu replika rumah , rupepnye rumah peneroka felba style dulu kala . sweet sgt . rse sronok . pastu naek lagy smpai habis . bile da naek tman adek aku nana pagy toilet , aryni dye jadi RATUTOILET . yela , asekasek pegy toilet . dan apabila masok kedalam emorial tu , pahampaham la . macam muzium je . pastu ade satu artikel mengenai TAR dgan TUN SUFFIAN . ibu aku kate yg TS tu kazen nenek aku . dye tade anak , so aku tnye la harte dye sape dpat . aku pkir atok aku dpat , rupenye adek badek dye yg dpat . tertipu je aku  nyh. pastu teroskan perjalanan . slpas da abes round pegy la pulak taman rusa , kaki aku da la nak patah , adekadek aku nyh . cukopcukop la. dan dgn terpaksenye pegy la , siketsiket naek tangge  . penat doe . masok taman ruse tu pahampaham la jmpe ape , mesty la jmpe rusa . tpy ade haiwan tambahan la dlam tu " kancil + ayam + ikan " adekadek aku smgt giler kasi ikan makan . haha . aku pon join skali , lpas round dlam tu , ktorg kuar . pegy kat kolam ikan yg ade kat luar tu . bagi ikan makan lagy . bape kali mau kasi maA . penat sudah ouh . bile mau balek . pas da kasi ikan makan pegy taman FANTASYPLANET . adekadek ku maen la taman tu termasok budak tak tau malu yg  da jdy form 2 . sudahsudah la tu iyoi . kau da besar , walaupon badan kau xbesar . oke , pas diorg abes maen ktorg pegy kete dlam pukol 11.40 a.m. . pastu ayah aku tnye nk makan tengahari kat mane , tpy alangalang nak carik jubah , makan la kat GIANT,tamanpermate . lame tak makan kat situ . agak da berubah la (walaupon hanye lah toilet laki)  . da smpai giant g makan , pastu naek mencari jubah . tpy xde yg berkenan dihaty , aku nyh cerewet btol la  adek aku nana nun udah beli baju muslimah . jeles la pulak . pastu pegy kat dlam tmpt giant . iyoi carek bju . yg nana nun udah gi carik mainan . ade ke patut diorg nak bali mainan sticky monyet tu . (btolke name dye . arh , lantakla) . ayah aku nyh gi beli gak . ouh . sgt marah nyh .   lpas tu pegy beli brg dapur . time nak balek tu terserempak la dgn hero "MR.MAMA" . mulemule aku blur doe . yela , kate ade pelakon . aku xla excited sgt . bile da tau excited la plak . ouh , pelik btol aku nyh . lpas da abes segalenye balek la umah  dlam kot 2.33 p.m. , adek aku bole plak tnye ayah aku petang nyh nak jogging mane . aku ckap " dalah ayah , penat la " adek aku ckap " biala " aiseyh korg nyh . xpenatpenat ke . sudasuda la . dan ketika ini la ktorg mule kan permainan yg adek aku beli tu . sangat kelakar bermaen bersame femili ku . amat seronok maA . xterkate . ceh . agakagak lpas asar kuar balek . tgk awan mendong semacam , nak gi TITI takot ujan , so ktorg pegy maen kat ANJUNGFELDA . best ouh . maen bola sepak , pastu maen badminton dgn angin kencang tu . (poyo je angin kencang) . time maen badminton , ade abgabg U maen tenis kat sblah kort futsal . memekak gile . naseb baek ktorg pon memekak . so agak adil la . haha . dan agakagak pkol 6.20 p.m. ktorg gerak balek . tpy ktorg senanye pegy makan malam . best ouh . mkan kat kedai ALITHAISEAFOOD . hehe .agakagak before magrib ktorg da gerak nak balek . best ou aryni . penat terkatekate aku tau tak . hehe .


No comments:

Post a Comment