hehe

anda orang yang ke ;
website tracking statistics

31 December 2010

2010 to 2011

cpat sgt mase berlalu . lagy 30 minit nak 2011 da . dunia maken lame maken cepat . akhirat pon maken lame maken dekat . umor pon maken lame maken dekat nun mati . tpy kalo kite cukop amalan , ibadah dan segala persiapan . insyaallah kite tak kan masok ke dalam neraka . subhanallah . aku mengharapkan semua umat akhir zaman sedar agar mereka tidak sesat . baiklah , aku nak ceramah sket nyh ;
rasulullah bersabda : "umat aku ini akan berpecah kepada 73 golongan . 72 golongan akan masok ke neraka dan 1 golongan masuk ke syurga . golongan tersebut ialah ahlisunnahwaljamaah "
ya Allah , kau masok kan lame kami ke dalam 1 golongan tersebut iaitu golongan ahlisunnahwaljamaah . aku tak sggp untuk menghadapi nerakamu ya Allah . aku mengharapkan perubahan ke arah islam lebiyh jelas diperlihatkan selepas ini .
okela . jom kite say hello to 2011  and say gud bye to 2010  !


No comments:

Post a Comment